מבינים את התוכן
היכולת שלנו ״להתחבר״ לתכנים מדעיים, היא היתרון הגדול שלנו כאנשי קריאייטיב.
אנחנו לא רופאים וגם לא בעלי תואר בביולוגיה. אנחנו רואים את המידע מבחוץ; דבר שמאפשר לנו מבט רענן ואחר על נתונים ועובדות, שבעלי המקצוע כבר פיתחו אליהם כתם עיוור. זה מאפשר לנו לשבור פרדיגמות, לאתגר מוסכמות ולגבש בסיס יציב לפריצת הדרך הקריאטיבית.
מכירים את השחקנים
כמומחים בתקשורת שיווקית ופרסום בעולם הרפואה , אנחנו מכירים את כל הגורמים שאנחנו צריכים לעבור ב״נתיב הקריטי״ להצלחה. בכל מהלך אנחנו מגדירים את ״שרשרת הערך״ של בעלי התפקידים ובעלי האינטרס השונים, והמפל שהמסר חייב לעבור על מנת להיקלט ולהטמע באופן אופטימלי. תפישה שגוייה של מיקום השחקנים על לוח המשחק עשוייה לעתים אף לגרום לנזק. והיו דברים מעולם.
מגבשים את הסיפור
למרות שעולם הרפואה אוהב לראות את עצמו כעולם מקצועי, מדעי, מבוסס נתונים ורגולציות, כולנו בני אדם. ואנשים מתחברים לסיפור טוב.
אנחנו קוראים לזה ״אמפטיק מרקטינג״. בדרך שלנו לגיבוש פתרון קריאטיבי, אנחנו קודם כל מספרים את הסיפור שלנו למוצר; היכן הוא פוגש את בעלי העניין, וכשהוא פוגש אותם, איך הוא יפגוש אותם גם בלב.
בתחרות בין המוצרים השונים, בהרבה מקרים הנתונים המדעיים לא תמיד מבשרים על הבדל. לעומת זאת, סיפור שיוצר העדפה רגשית, מגובה בנתונים מדעיים משכנעים, זאת נקודת זינוק מצויינת.
מפצחים את הקריאייטיב
אנחנו משרד של אנשי קריאייטיב. הנסיון והידע הרב שלנו בתחום , מאפשר לנו לעשות את ״קפיצות הצפרדע״ האינטואיטיביות לפתרונות שהם גם מרגשים וגם עושים שכל. היות ואנחנו גם מעצבים, גם כותבים וגם מתכננים, העבודה היא תמיד בכל הכיוונים, כל הזמן. זה כיף לנו, ומצויין ללקוחותינו.
אנחנו כל הזמן חושבים קריאייטיב: בישיבות אסטרטגיה, בפגישות עבודה שוטפת, בשיחות טלפון, בהכנות לכנסים, בעבודה לקראת סל התרופות, וכן, גם בהכנת קמפיינים ומוצרים פרסומיים.
לכן אנחנו גם דוגלים בהתקשרות וליווי שנתיים, כי רק כך מפיקים מאיתנו את המקסימום, כאשר אנחנו נמצאים ביחד עם הלקוח בצמתים החשובים יותר, וגם הפחות חשובים, שיכולים להתברר כהזדמנויות.
בונים את השפה
כל פיצוח אסטרטגי חייב להפוך לשפה; אבני לגו קריאטיביים שאיתם אפשר לייצר את כל המוצרים הנדרשים. מדובר בשפה גראפית ושפה מילולית של כותרות וסלוגנים, שהופכים גם לחלק מהלקסיקון וארגז הכלים של אנשי התעמולה בשטח.
מייצרים תוצרים
השירות שלנו הוא מקצה לקצה. אנחנו מעצבים כותבים ומפיקים את כל מה שנדרש, הן מבחינת עיצוב גראפי, קופירייטינג, והן מבחינת ניהול קריאטיבי מול גורמים חיצוניים כגון חברות הפקה של כנסים וסרטים, או גורמים נוספים.